keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Mummolasta feat. Uffe

Hei chixit! Ollaan täällä jumalan selän takana kyläilemässä, Kaarenkylässä. Oon kiusannut Pyryä (mun broidia kts. kuva alla) koko päivän ja nyt mun niska on ihan limassa korvantaustoja myöten, kun se pöllyttää takasin (lue: Uffe on niin nössykkä että mä voinkin antaa sen kiusata mua, mun ego kyllä kestää sen t. Pyry). Me ollaan jouduttu poseeraa tänää koko sakki, mut ulkona on niin kuuma, et ei jaksais olla linssiluteena. Mun neiti palvoja laittaa joku mukava päivä niitä tän päiväsiä kuvia. Topi (Timin veli kts. kuva alla) sanoo mua vieläkin rääpäleeks, mut niistä kuvista sitten näätte, että mä oon oikeesti kasvanut tosi paljon.
Täällä maalla on tosi paljon kaikkea pelättävää. Yks ajo pyörällä tosi lujaa ja pitihän mun menettää hermoni. Neiti palvoja joutu tulemaan hakemaan mut sisälle, jossa mä jouduin vinkumaan ulos tuntikausia (oikeesti! tuntu ihan tuntikausilta!), kun toiset sai temmeltää pihanurmella. Kohta mut päästetään siis ulos taas, joten mun pitää lopettaa tää naputtaminen. Nauttikaa kohta ohi olevasta kesästä: luvattiin hellettä viikonlopuksi!
Olette rakkaita ihanat lukijamme. Pysykää kanavalla.

XOXO, Uffe


Tässä kuvassa Topi (Mistelin Moritz) lautasen kokoisine silmineen.

Pyry (Dalimattas Lille Ulle) yrittää venkuroida kameran edestä pois.



Tito on maailman hyvähermoisin isoveli. Tässä kuvassa se näyttää ihan isukiltaan (Golden Rose Play With Fire a.k.a Freddy Sunsweet Shelties kennelistä:
http://personal.inet.fi/koti/sunsweet/freddy.htm)

Timin lempipaikat: kaikki missä on mutaa. Tän kuvan jälkeen Timi harmitteli, kun ei sinä päivänä satanut vettä.




Tässä mä oon pikkasena! Näättekste kuinka söötti mä oon? Mun tekis melkein mieli rutistaa itteeni. Noi punaset viirut tuli siitä, kun mun silmät vuoti niin mun silmänaluset värjäyty punaseks. Enää niitä ei ole.
ps. pahoitellaan koko konkkaronkka, kun kuvat ovat taas näin pieniä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti