maanantai 6. heinäkuuta 2009

Terveisiä Timiltä

"Olen mä niin lutunen, vaikka näytän tässä iässä uitetulta koiralta...

... ja mulla on välillä inhottavia karvoja kurkussa" -Timi 6kk


"Bonjour Madame! Je m'appelle Giuseppe" -Tito alle 7vko

Tito ollut meillä yhden yön & tutustunut Timiin:

"Mä suojelen sua pikkanen"
"Phyi! Ma tarvi su suojelu karvane apina!"



"Kai mä nyt varmasti hukun tähän taustaan???" -Uffe 9vko

Uffe 7kk + Tito 1v 1kk



"Muista, kuvia sit vaan kaulasta alaspäin, koska mun kroppa ei oo kondiksessa tässä iässä!" -Uffe 7kk

Tähän asti meillä jätkillä on mennyt loistavasti. Meidän palvelijat on vieneet meitä viikottain juoksemaan isolle pellolle, jossa me saadaan pyydystää palloa. Välillä meidän yks palvelija juoksee piiloon ja huutaa apua tyyliin: "Tuu ettiin" ja sit me kolmen kopla joudutaan aina mennä pelastamaan se jostain talon nurkalta. Joskus me joudutaan totteleen noita meidän palvelijoita. Ne vie meitä muka "ulos" mut oikeesti ne sit siellä vaan pomottaa "odota", "reunaan", "istu", "tänne"... mut sit on vaan pakko totella ja palkkioks saadaan tuhottomasti kehuja. On se niin ihana tehdä ne niin iloseks, että ne melkein pyörtyy onnesta. Uffe välillä hermoilee ihan liikaa, sen pitäis chillaa enemmän ja ottaa vähän niin ku relax. Se hermoili tätä bloggaamistakin niin paljon, että se ei pystynyt olemaan tässä läppärillä. Pelkää, että FBI tulee ja tekee sille kokeita. Titolla toi suomen kieli ei vielä ehkä ihan suju, joten mulle luovutettiin tää duuni nyt sit. Mammakaan ei jaksa aina lisäillä meistä kuvia, vaikka sillä on niin monella cd:llä ja yhellä muistitikulla (ja senkin se on jättänyt johonkin!). Ja koska sen laiskuuden ansiosta tän blogin päivittäminen kestää tuhottoman kauan.
Aika rientääkin sutjakkaasti. Nyt yks palvelija, joka palvoo maata meidän jalkojen alla, pyytää meitä syömään ja sit mennään merkkailee noi lähipuskat, että mimmit tietää meidän olemassaolosta.
Tito haluaa vielä sanoa jotain: à bientôt minu rakkaat lukijat!
Terveisin Lempeä Jättinne, Timi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti